Lees hier de FAQ

Kaarten voor Live at Wantij blijven automatisch geldig voor de editie in 2022. Voor meer informatie, klik HIER.
Kaarten voor Live at Wantij zijn enkel via de officiële website te koop. Koop nooit kaarten via andere kanalen!
Net als veel andere evenementen heeft helaas ook Live at Wantij te maken met zwarthandel. Om te voorkomen dat onze bezoekers te veel betalen voor een kaartje, dan de oorspronkelijke prijs, moeten tickets worden gepersonaliseerd. Voor het personaliseren zijn de volgende gegevens per persoon nodig: voornaam, achternaam, e-mailadres, geslacht en geboortedatum.

Gebruik altijd de naam die op het identiteitsbewijs staat. Bij twijfel kan bij de ingang om het identiteitsbewijs gevraagd worden.

Zwarthandel
Kaarten voor Live at Wantij zijn enkel via de officiële website te koop. Koop nooit kaarten via andere kanalen! Je betaalt dan, vaak onbewust, veel te veel voor een toegangskaart. We kunnen je dan bovendien géén garantie geven dat je toegangskaart geldig is. Kijk voor meer informatie over zwarthandel op http://www.weetwaarjekoopt.nl/

Personaliseren
Na het kopen van jouw kaarten zal je een bevestigingsmail ontvangen met een overzicht van de bestelling. 12 december ontvang je een e-mail met het verzoek om je kaarten te personaliseren. Als je dit hebt gedaan, krijg je de kaarten toegestuurd. In de bevestigingsmail vind je meer informatie over het personalisatie proces.

Voor elk kaartje moet je persoonlijke informatie invullen, zoals voor- en achternaam en het e-mailadres van degene die het evenement zal betreden. Ben je ervan bewust dat deze informatie uniek moet zijn voor ieder kaartje. Vul om deze reden de naam gelijk aan de naam op een geldig identiteitsbewijs (paspoort, ID kaart).

Na het invullen van deze informatie zal je een e-mail ontvangen met jouw gepersonaliseerde kaarten. Als je de kaarten niet binnen 24 uur ontvangen hebt, neem dan contact op met de klantenservice van PayLogic: Customer Service Paylogic.

Wanneer moeten mijn kaarten gepersonaliseerd worden?
Dit kan vanaf 12 december 2019. Hier is geen deadline voor en kan je zelfs tijdens het evenement doen. Weet je nog niet wie er meegaan? Dan kan je nog wachten met het personaliseren. Je ontvangt de kaarten nadat je dit hebt gedaan.

Ik ben vergeten mijn kaarten te personaliseren, wat kan ik doen?
De personalisatie periode loopt door tijdens het evenement. Zoek in je mailbox op het onderwerp: ‘Belangrijk! Additionele informatie is benodigd voor uw bestelling’, de naam van het evenement of ‘Paylogic’. Middels deze e-mail is het mogelijk om je kaarten alsnog te personaliseren Je ontvangt je kaarten direct in je mail zodra je ze hebt gepersonaliseerd. Indien je na enkele minuten nog geen kaarten hebt ontvangen, neem dan contact op met de Paylogic Customer Service. Het kan zijn dat de mail met kaarten in je spamfolder zit.

Moet ik een identiteitsbewijs meenemen naar het evenement?
Ja, je bent wettelijk verplicht om je te kunnen identificeren. Voor het betreden van een evenement kan de beveiliging vragen om een identiteitsbewijs, zodat gecontroleerd kan worden of de naam overeenkomt met het gepersonaliseerde kaart. Houd er rekening mee dat een kopie van het identiteitsbewijs ongeldig is. De toegang tot het evenement kan geweigerd worden in het geval er een andere naam op het kaart staat. De waarde van het kaart zal dan niet terugbetaald worden.

In het geval je nog andere vragen hebt wat betreft de kaarten, kun je contact opnemen met de klantenservice van PayLogic via Customer Service Paylogic.

Ik moet de naam op het kaartje veranderen, wat kan ik doen?
Het is mogelijk om de naam dat op het kaartje staat te veranderen (omdat je iemand anders wil uitnodigen voor het evenement). Houd er rekening mee dat er per kaart een fee van €3,50 gevraagd wordt. Om deze reden is het belangrijk dat je jouw gegevens de eerste keer correct invoert.

Naamswijzigingen kunnen gedaan worden via de Paylogic Ticket transfer. Klik hier om de naam op je ticket te wijzigen. 

Allereerst te gek dat je erbij bent! De bevestigingsmail is verstuurd door onze ticketingpartner Paylogic. Je kunt evt. in je inbox zoeken op ‘Paylogic’ om de kaarten terug te zoeken. Soms komen ze in de Spamfolder terecht, check daarom ook de Spambox.
Wanneer dit niet het geval is heb je bij het kopen van je kaarten een persoonlijk account aangemaakt in Paylogic. Hier kun je je aankoop ook altijd terugvinden. Je kunt op dit account inloggen via deze link. Mocht dit niet lukken (wachtwoord kwijt bijvoorbeeld), dan kun je contact opnemen met de servicedesk van Paylogic. Zij kunnen je verder helpen m.b.t. jouw Paylogic account en wachtwoord en het (opnieuw) opsturen van de kaarten.
De minimumleeftijd voor Live at Wantij is 18 jaar. Ook onder begeleiding van personen van 18 jaar of ouder, worden personen jonger dan 18 jaar helaas niet op het terrein toegelaten.
Meer informatie over de zakelijke mogelijkheden op Live at Wantij vind je HIER.
Helaas is er geen mindervalidedeck bij Live at Wantij.
Live at Wantij is in het Wantijpark aan de Baden-Powelllaan te Dordrecht, check hier de locatie in Google maps
We adviseren je met klem lopend, fietsend of met het OV te komen. Fietsenstallingen vind je voor de ingang van het park, hier kun je, je fiets(en) kwijt! Kom je met de bus? Dan kun je het beste uitstappen bij de halte Baden-Powelllaan, vanaf daar is het nog een klein stukje lopen naar het park. Kom je toch met de auto? Het is niet mogelijk om je auto rondom het Wantijpark te parkeren. Je kunt wel (betaald) parkeren in Parkeergarage Energiehuis of op het parkeerterrein bij de Stadswerven. Houd voor deze laatste als navigatieadres Maasstraat 14 aan. Vanaf beide parkeerterreinen is het nog enkele minuten lopen naar het park.
Live at Wantij vindt plaats op vrijdag 11 juni 2021. Het evenement duurt van 16:00 tot 23:00.
Munten voor Live at Wantij worden per strips van 3,5 munt verkocht en kosten €10,00 per strip. De kassa’s sluiten een kwartier voor het einde van het festival, hierna is het niet meer mogelijk om munten te kopen. Ook de foodtrucks en tenten sluiten een kwartier voor het einde van het festival. Hierna is het niet meer mogelijk munten in te wisselen bij de foodtrucks en tenten. De bar sluit tegelijkertijd met het einde van het festival. Hierna is het niet meer mogelijk om munten in te wisselen bij de bar.
Het is niet mogelijk aangekochte munten te retourneren of in te wisselen voor geld. De kassa’s sluiten een kwartier voor het einde van het festival, hierna is het niet meer mogelijk om munten te kopen.

Munten zijn maar één jaar/editie geldig.

Nee, we nemen helaas geen kaarten retour.
Al het eten en drinken wordt gekocht met munten. Deze zijn op het terrein te koop. Ze kunnen zowel met cash als met pin betaald worden.
Op het terrein zijn geen kluisjes aanwezig. We raden je dan ook aan om zo min mogelijk kostbare spullen mee te nemen.
Een paraplu is in verband met de veiligheid en het zicht van je medebezoekers helaas niet toegestaan. Mocht het regenen, dan zijn er gratis poncho’s beschikbaar bij de barren (zolang de voorraad strekt).
Betaald parkeren is mogelijk in en rondom het Energiehuis. Vanaf daar is het ongeveer 10 minuten lopen naar de ingang van Live at Wantij.
De algemene voorwaarden vind je HIER
Het Privacy and Cookie statement vind je HIER
De huisregels lees je HIER